Kompanija Henkel je na globalnom nivou nagrađena za svoja dostignuća u domenu održivog poslovanja u brojnim nacionalnim i internacionalnim rangiranjima, dok se samo u poslednja dva meseca, tri puta našla na vodećoj poziciji. Na renomiranoj listi “Global 100”, objavljenoj prošle nedelje na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu u Švajcarskoj, Henkel se kvalifikovao kao jedna od tek nekoliko kompanija u svetu, koja na najbolji način odgovara na ekološke, socijalne i ekonomske izazove u svom poslovanju. Istovremeno, Godišnjak o održivom razvoju za 2013. godinu dodelio je Henkelu nagradu ”Zlatna klasa” u kategoriji robe široke potrošnje, čime je Henkel zauzeo prvo mesto u svojoj delatnosti. Pored ekoloških tema, kriterijumi za procenu uključivali su i ekonomske i socijalne faktore. Dodatno, kompanija je od strane Oekom Research agencije za procenu rejtinga dobila “Prime” status i tako potvrdila svoju poziciju među vodećim svetskim kompanijama na polju održivosti.
Kompanija Henkel je na globalnom nivou nagrađena za svoja dostignuća u domenu održivog poslovanja u brojnim nacionalnim i internacionalnim rangiranjima, dok se samo u poslednja dva meseca, tri puta našla na vodećoj poziciji.
Na renomiranoj listi “Global 100”, objavljenoj prošle nedelje na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu u Švajcarskoj, Henkel se kvalifikovao kao jedna od tek nekoliko kompanija u svetu, koja na najbolji način odgovara na ekološke, socijalne i ekonomske izazove u svom poslovanju.
Istovremeno, Godišnjak o održivom razvoju za 2013. godinu dodelio je Henkelu nagradu ”Zlatna klasa” u kategoriji robe široke potrošnje, čime je Henkel zauzeo prvo mesto u svojoj delatnosti. Pored ekoloških tema, kriterijumi za procenu uključivali su i ekonomske i socijalne faktore.
Dodatno, kompanija je od strane Oekom Research agencije za procenu rejtinga dobila “Prime” status i tako potvrdila svoju poziciju među vodećim svetskim kompanijama na polju održivosti.
Nagrađena Henkelova komunikacija na internet
Zahvaljujući svojoj održivoj komunikaciji na internetu, Henkel je zauzeo još dve vodeće pozicije. Prema godišnjoj akademskoj studiji Leuphana Univerziteta iz Lineburga, koja se bavi online izveštavanjem o održivosti među korporacijama vezanim za DAX30 index, kompanija Henkel je lider u ovom domenu.
Henkel se takođe našao na listi “CSR Benchmark 2012” koja rangira kompanije u oblasti odgovornosti kompanije prema društvu, a koja je objavljena od strane NetFederation agencije za konsultovanje i upravljanje. U njihovom ocenjivanju 100 vodećih nemačkih korporacija i načina na koji se one odnose prema pitanjima održivosti na internetu, Henkel je zauzeo drugo mesto.